کارخانه نمک صنعتی

گل نمک 27 آذر 1400 222

تولید و تامین نمک مورد نیاز صنایع مختلف یکی از مهم ترین موضوعاتیست که علاوه بر مهارت و وجود منابع و معادن با ارزش سنگ نمک به بهره مند شدن از ماشین آلات پیشرفته چه در بخش حمل و نقل و چه در بخش فرآیند تولید است که هر کارخانه نمک صنعتی نیاز دارد.

مجموعه ی گل نمک با بهره مندی از تمامی این امکانات و سه دهه فعالیت در زمینه ی تامین نیاز صنایع وابسته امکان تولید نمک دانه بندی شده و نمک جاده ای را در ظرفیت ۱۰۰۰ تن و نمک حفاری را در ظرفیت ۵۰۰ تن دارد.

تمامی سنگ نمک هایی که در پروسه ی تولید انواع نمک قرار می گیرند به صورت دستچین شده انتخاب می شوند. در نتیجه می توان کیفیت به خصوصی را از نمک های تولید شده توسط کارخانه نمک صنعتی گل نمک انتظار داشت.

بیشتر بخوانید: نمک خوراکی

نمک سیکلون

نمک نرم یا گرد نمک که همان نمک هواکش( نمک سیکلون) است یکی از خاص ترین سایزهای ذرات نمک است. این نوع نمک به دلیل ریزی و کم وزنی در طی فرایند خردایش به صورت گرد نمک در فضای دستگاه معلق هستند برخلاف دیگر ذرات که به واسطه توری های سرند از هم تفکیک می‌شوند به وسیله مکش یک فن بزرگ به بیرون از دستگاه هدایت می‌شوند.

این کار دو خاصیت مهم دارد اول اینکه این دانه بندی به دقت بالایی از سایر از دانه ها جدا می شود و برای مصرف خاص خودش بهترین انتخاب است، اهمیت دوم اینکه دیگر در دانه بندی های دیگر گرد نمک وجود نخواهد داشت.

برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته

گروه کارخانه نمک صنعتی گل نمک به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های فروشگاهی نمک در سطح کشور و خارج از ایران از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات برای استخراج سنگ نمک از معادن برخوردار می باشد.

حمل و نقل سنگ نمک های استخراج شده از معادن به دلیل برخورداری از این امکانات پیشرفته به راحتی انجام می شود. این کارخانه نه تنها دارای ماشین آلات پیشرفته برای نمک های استخراج شده و حمل و نقل آن ها می باشد.

بلکه تجهیزات حرفه ای و قابل توجهی در زمینه ی تولید انواع نمک دارد که باعث شده بیشترین دقت و کیفیت بر روی نمک های تولید شده صورت پذیرد.

قیمت کارخانه نمک صنعتی

ظرفیت تولیدی انواع نمک در کارخانه نمک صنعتی

  • انواع نمک دانه بندی شده: تولید روزانه ۱۰۰۰ تن
  • نمک میکس: تولید روزانه ۱۰۰۰ تن
  • نمک جاده ای با کاربری ضد یخ: تولید روزانه ۱۰۰۰ تن
  • نمک حفاری( در کیسه های جامبو): تولید روزانه ۵۰۰ تن
  • سنگ نمک( به صورت دستچین شده با بهترین کیفیت و ابعاد مشخص): برای سفارش هایی با حجم بالا

علاوه بر تولید نمک در ظرفیت های مشخص شده، گروه کارخانه نمک صنعتی گل نمک قادر است در صورت نیاز به افزایش میزان گنجایش نمک های تولیدی خود پرداخته و این ظرفیت را تا دو برابر افزایش دهد.

معدن سنگ نمک میلاد گرمسار

معدن سنگ نمک گرمسار به دلیل برخورداری از ذخایر بالای نمک به یکی از بزرگ ترین معادن در سطح خاورمیانه تبدیل شده است. حجم بالای محصولات تولیدی به قدریست که کفاف حجم بالای سفارشات را می دهد. همچنین خلوص سنگ های نمک این معدن بسیار بالا بوده و تمامی سفارشات در بهترین کیفیت به دست مصرف کننده خواهد رسید.

این سنگ ها در ابتدا از معدن استخراج شده و سپس توسط ماشین آلات پیشرفته به کارخانه نمک صنعتی گل نمک ارسال می شوند. در کارخانه سنگ های نمک خرد شده و در طی فرآیند خاص تولید انواع نمک قرار می گیرند.

محصولات کارخانه نمک صنعتی گل نمک

محصولات تولیدی کارخانه نمک صنعتی گل نمک همگی دارای مرغوبیت بالایی هستند و منشا طبیعی دارند. چرا که سنگ نمک های استخراج شده از معدن دارای درجه ی خلوص بالایی می باشد. به صورت کلی محصولات تولید شده توسط کارخانه نمک صنعتی گل نمک از این قرار است:

 

  • نمک میکس: به سنگ نمک خرد شده قبل از انجام هر گونه دانه بندی نمک میکس گفته می شود. این نمک ها در اندازه های منظمی تولید شده و بیشتر برای حفاری و استخراج نفت مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نمک نخودی: نمک نخودی یا نمک شیلات از خرد شدن سنگ نمک در اندازه های دو تا ده میلی متری بدست می آید و به جز صنعت شیلات در صنایعی مانند چرم سازی، گرفتن سختی آب، تولید نمک و … استفاده می شود.
  • نمک شکری: از پرکاربرد ترین نمک ها در حفاری می باشد که به دلیل شباهت ظاهری دانه های آن به شکر به نمک شکری شناخته شده است.
  • نمک صدفی: ریزترین نوع نمک از نظر دانه بندی می باشد که به دلیل شفاف بودن دانه های آن به نمک صدفی مشهور است.
  • نمک پودر: آخرین نوع نمک در دسته بندی دانه ها می باشد که در میان محصولات تولیدی کارخانه نمک پودر صنعتی بوده و کاربرد فراوانی در ساخت اسیدها و مصارف دام و طیور دارد.

کارخانه نمک صنعتی گل نمک

صادرات مجموعه گل نمک

مجموعه ی گل نمک، نمک مورد نیاز کارخانه نمک صنعتی و شرکت های واقع در خارج از کشور را هم بسته به نیاز کارخانه ها تامین کرده و سفارشات را بسته به سایز و جنس محصول در مناسب ترین بسته بندی ها ارسال می کند.

محصولات این کارخانه نمک صنعتی اعم از نمک میکس، نمک نخودی، نمک شکری، نمک صدفی، نمک پودری و … به کشور های مختلفی چون روسیه، ارمنستان، قطر، امارات، کویت، ترکیه، افغانستان و … صادر شده و مورد استفاده ی شرکت ها قرار می گیرد.

در پایان

گروه کارخانه نمک صنعتی گل نمک با برخورداری از بهترین امکانات به تولید مرغوب ترین محصولات در دسته بندی انواع نمک پرداخته و آن ها را در بهترین بسته بندی ارائه می نماید.

برخورداری از بهترین منابع سنگ نمک و استخراج مواد اولیه باکیفیت و مرغوب برای تولید انواع نمک ها و بهره مندی از ماشین آلات روز دنیا برای حمل و نقل سنگ نمک از مهم ترین ویژگی هایی هستند که بر روی کیفیت نمک های تولید شده اثر می گذارند.

علاوه بر این، گروه کارخانه جات گل نمک برای تولید انواع نمک در کارخانه ی خود از پیشرفته ترین دستگاه ها بهره برده و نمک ها را با بیشتر دقت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. کارخانه نمک صنعتی

انواع کارخانه نمک در ایران

نمک انواع مختلفی دارد. تفاوت در انواع نمک ها موجب شده تا کارخانه های متفاوتی برای تولید هر‌کدام از نمک‌ها احداث شود.

در حال حاضر کارخانه‌های نمک صنعتی در ایران به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

کارخانه نمک صنعتی: در این کارخانه ها سنگ نمک با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات خردایش، خرد می‌شود.

کارخانه نمک خوراکی: در این کارخانه نمک را  به روش تبلور و فیلتراسیون به بازار عرضه می‌کنند.

انواع کارخانه نمک در ایران

کارخانه بسته بندی انواع نمک: از آنجایی که برخی از نمک‌ها رطوبت جذب می‌کنند و قابلیت کلوخه شدن دارند، لازم است که بسته بندی نمک به درستی انجام شود تا نمک کیفیت اولیه و خواص خود را حفظ کند. در برخی از کارخانه ها، بسته بندی نمک هم انجام می‌شود.

مانند مجموعه گل نمک که یکی از بهترین کارخانه‌های تولید نمک صنعتی در ایران است و بسته بندی نمک صنعتی را هم با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می‌دهد.

 

ضرورت احداث کارخانه نمک صنعتی

نمک یک ماده معدنی است و به صورت طبیعی در معادن شهر‌های ایران یافت می‌شود. نمک به دو نوع مختلف در دسترس بشر قرار می گیرد. یک دسته از نمک‌ها از معادن نمک رسوبی و گنبد‌های نمکی استخراج شده و به صورت سنگ نمک موجودند.

دسته دیگری از نمک‌ها که نمک دریایی هم هستند حاصل تبخیر آب دریا و دریاچه نمکی می‌باشند. نمک ماده ای پرکاربرد است که در زندگی انسان‌ها وجود و حضور آن لازم و ضروری است. بنابراین باید نمک در دسترس باشد. به همین علت کارخانه های نمک احداث شدند تا دسترسی به نمک آسان تر باشد.

در چند دهه اخیر، پیشرفت در علم و تکنولوژی موجب شد تا نمک با میزان خلوص بالاتری در دسترس قرار بگیرد. به دلیل کاربرد بالای نمک،  کارخانه ها با دارا بودن تجهیزات پیشرفته، سنگ نمک را خرد کرده و با بسته بندی های خاص و خلوص بالا به بازار عرضه می‌کردند.

بهترین کارخانه نمک صنعتی در ایران

نمک صنعتی یکی از پرکاربردترین انواع نمک در ایران است. این نمک انواع مختلفی دارد و هر کدام از انواع آن ویژگی ها و کاربردهای منحصر بفرد خود را دارند. از نمک صنعتی در صنایع مختلف مانند تولید مواد بهداشتی، شوینده، اسید سازی و تصفیه آب و فاضلاب استفاده می‌گردد.

پس لازم است که نمک صنعتی مورد استفاده در این صنایع کیفیت لازم و قابل قبولی داشته باشد تا بالاترین میزان کارایی حاصل شود. بهترین کارخانه نمک صنعتی در ایران، کارخانه ایست که سنگ نمک معدنی را با پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات نمک کوبی کند و بعد از خردایش با حفظ کیفیت با دانه بندی های متفاوت روانه بازار کرد.

شباهت بسیار زیادی میان انواع دانه‌های نمک وجود دارد. مجموعه گل نمک با اگاهی بر این موضوع و داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات، بهترین نمونه نمک صنعتی با خلوص بالا را تولید و بسته‌بندی کرده و آن را روانه بازار می‌کند.  

بهترین کارخانه نمک صنعتی در ایران

کارخانه نمک صنعتی گل نمک

ایران یکی از کشور‌هایی است که به دلیل دارا بودن معادن سنگ نمک، دسترسی به نمک و استخراج سنگ نمک آسان بوده است. کارخانه نمک صنعتی گل نمک به دلیل دسترسی به این معادن، سنگ نمک را استخراج کرده و در کارخانه خود با پیشرفته ترین ابزارآلات و نیروی انسانی متخصص آن را به شکل انواع مختلفی از نمک در می‌آورد.

از آنجایی که تنوع نمک صنعتی بالا بوده و صنایع مختلف به آن نیازمندند، کارخانه نمک صنعتی گل نمک مفتخر است که نمونه‌های مختلفی از این محصول را تولید کرده و در بهترین کیفیت عرضه کند.

نمک صنعتی مستقیما در کارخانه گل نمک تولید شده و بعد از بسته‌بندی های تخصصی در سراسر کشور قابلیت عرضه دارد. از آنجایی که نمک صنعتی تولید شده در کارخانجات گل نمک همگی کیفیت بالایی دارند، صادرات نمک صنعتی مستقیما از این کارخانه به سراسر جهان امکان پذیر است.

تماس